Dacă ai dificultăți la accesarea acestui site web, sună +40.376.300.111 sau consultă aplicația Asistent Google FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Călătoria cu FlixBus în perioada pandemiei de Covid-19

Autocar FlixBus

Pe perioada pandemiei de Covid-19, ajustăm constant rețeaua FlixBus pentru a răspunde atât cererii din partea clienților noștri, cât și pentru a respecta restricțiile de călătorie impuse de autorități.

IMPORTANT:Te informăm că, așa cum a fost stabilit de Ministerul German al Sănătății, pentru accesul în Germania prin Austria pasagerii au obligația de a prezenta la intrarea pe teritoriul german dovada unui test negativ pentru SARS-CoV-2, efectuat în ultimele 48 de ore anterior sosirii, precum și de a efectua înregistrarea prealabilă online a călătoriei pe pagina Ministerului Sănătății din Germania

Informații pentru pasagerii care călătoresc în Franța: În conformitate cu decizia Ministerului Francez al Sănătății, accesul în Franța din țările UE este permis doar pasagerilor care prezintă dovada unui test molecular tip PCR cu rezultat negativ pentru SARS-CoV-2, prelevat cu maximum 72 de ore anterior sosirii în Franța. Testul rapid antigen nu este acceptat de către autoritățile franceze.

Înainte de a călători în străinătate, te rugăm să verifici atenționările de călătorie pentru destinația dorită accesând website-ul Ministerului Afacerilor Externe.

Rămânem alături de tine și îți oferim posibilități de călătorie pentru a putea ajunge lângă de cei dragi. Mai jos găsești cursele disponibile luna aceasta:

1921: București - Sankt Pölten - Linz - Innsbrück - St. Gallen - Zürich - Berna - Fribourg - Laussane - Geneva - Lyon - Grenoble;

1922: București - Ljubliana - Veneția - Padova - Verona - Brescia - Milano - Genova - Nisa - Toulon - Marsilia - Aix-en-Provence - Avignon - Nîmes - Montpellier - Béziers - Narbonne - Toulouse - Agen - Bordeaux;

1923: București - Rennes;

Cum obțin informații despre cursa mea?

În cazul în care apar modificări pe o anumită cursă, FlixMobility încearcă mereu să informeze pasagerii într-un mod proactiv, prin urmare nu este nevoie să contactezi serviciul de Relații Clienți. Te rugăm să te asiguri că introduci o adresă de e-mail și un număr de telefon valide atunci când achiziționezi biletul de autocar pentru ca noi să îți putem trimite informații actualizate. Poți să adaugi un număr de telefon aici

Serviciul Relații Clienți este disponibil prin intermediul acestui formular.

Te rugăm să iei în considerare faptul că serviciul nostru de Relații cu clienții primește un volum mare de solicitări, așadar, timpul de așteptare este, în prezent, mai lung decât de obicei. Te sfătuim să verifici secțiunea Întrebări frecvente pentru a afla informații relevante și răspunsurile la cele mai frecvente întrebări.

Am implementat o serie de măsuri de siguranță pentru a ne asigura că ai parte de o călătorie plăcută. Pentru că vrem să fii în siguranță, măsurile noastre sunt aliniate cu recomandările autorităților locale din domeniul sănătății și transportului pentru a ne asigura că îți oferim cele mai bune măsuri de siguranță disponibile.

Siguranța și bunăstarea ta, a șoferilor, partenerilor și angajaților noștri reprezintă prioritatea noastră principală. Noi facem tot ceea ce ține de noi, dar și tu ai un rol important: de a te asigura că, atât tu, cât și ceilalți pasageri, călătoriți în siguranță. Contribuie și tu prin următoarele:

  • Înainte de a cumpăra biletul, asigură-te că poți să călătorești și că respecți recomandările autorităților guvernamentale și a celor din domeniul sănătății
  • Toți pasagerii trebuie să poarte propria lor mască în momentul îmbarcării, pe durata călătoriei și în momentul debarcării
  • Respectă măsurile de prevenire a efectelor pandemiei Covid-19 recomandate în timpul călătoriei.

Pentru ca tu să ai o călătorie plăcută și cât mai sigură, aici ai o imagine de ansamblu a măsurilor pe care le luăm noi pentru a-ți asigura standarde înalte de igienă:

Curățarea și dezinfectarea autocarelor:

  • Dezinfectant de mâini disponibil pentru clienți la ușa din spate a autocarului;
  • Dezinfectarea vehiculelor după fiecare călătorie în conformitate cu instrucțiunile de dezinfectare bazate pe reglementările OMS (reglementările autorităților locale);
  • Dezinfectarea suplimentară de către personalul / angajații stației FlixBus din stațiile principale de autocar.

Protejarea sănătății în autocar:

  • Șoferi echipați cu kituri de protecție a sănătății (măști, mănuși);
  • Instrucțiuni ale șoferilor de autocar / personalului stației pentru păstrarea distanței în timpul îmbarcării;
  • Dezinfectant de mâini disponibil pentru clienți în timpul îmbarcării;
  • Verificare digitală a biletelor / documentelor pentru un proces de îmbarcare fără atingere;
  • Anunțurile de îmbarcare și debarcare ale șoferului vor include instrucțiuni de siguranță actualizate;
  • Dezinfectarea scaunelor pentru copii disponibile în magazinele FlixBus (personalul stației sau de la șoferul autocarului).

Chioșcuri și stații:

  • Curățarea și dezinfectarea frecventă a shop-urilor FlixBus;
  • Permiterea unui număr limitat de clienți care să intre în magazin cu o distanță de 2 m între aceștia;
  • Clienții vor fi încurajați să plătească biletele achiziționate printr-o metodă de plată fără numerar;
  • Stâlpi sau marcaje cu bandă adezivă care să evidențieze distanța de 2 m în zonele de îmbarcare;
  • Vânzările de gustări și băuturi nu sunt disponibile momentan în autocar.