Dacă ai dificultăți la accesarea acestui site web, sună +40.376.300.111 sau consultă aplicația Asistent Google FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Suntem încântați să te anunțăm că, începând din 19.06.2020, vei putea să călătorești din nou cu autocarele noastre verzi!

Ultimele luni au reprezentat o provocare pentru noi toți și suntem încântați să îți oferim din nou posibilitatea de a călători și de a vedea lumea în cel mai sigur, accesibil și simplu mod posibil la fel ca în ultimii ani.

Abia așteptăm să te ducem să îi vezi pe cei dragi și să îți oferim libertatea de a descoperi lumea. Rămâi la curent și vezi care sunt următoarele destinații și verifică dacă orașul spre care vrei să călătorești se află pe lista curselor viitoare. Rețeaua noastră s-a modificat, dar îți vom oferi curse noi în fiecare săptămână! Informează-te despre actualizări și vezi care sunt orașele noi pe care le adăugăm săptămânal.

  • București - Bruxelles
  • București - Rennes
  • București - Grenoble
  • București - Dortmund
  • București - Viena
  • Miercurea Ciuc - Viena

Vezi care sunt orașele noi

Ai nevoie de inspirație pentru a decide unde să călătorești data viitoare? Vezi care sunt noile orașe adăugate.

Locații de plecare din România: București, Ploiești, Sinaia, Brașov, Făgăraș, Sibiu, Sebeș, Orăștie, Deva, Lipova, Arad, Miercurea Ciuc, Timișoara, Cluj-Napoca, Odorheiu Secuiesc, Cristuru Secuiesc, Sighișoara, Turda, Târgu Mureș, Huedin, Oradea.

Destinații în Europa: Viena, Rosenheim, München, Strasbourg, Metz, Reims, Paris, Massy, Orleans, Tours, Angers, Nantes, Rennes, Salzburg, Augsburg, Ulm, Stuttgart, Karlsruhe, Zweibrücken, Saarbrücken, Merzig, Luxembourg, Namur, Bruxelles.

Am implementat o serie de măsuri de siguranță pentru a ne asigura că ai o călătorie plăcută. Pentru că vrem să fii în siguranță, măsurile noastre sunt aliniate cu recomandările autorităților locale din domeniul sănătății și transportului pentru a ne asigura că îți oferim cele mai bune măsuri de siguranță disponibile.

Siguranța și bunăstarea ta, a șoferilor, partenerilor și angajaților noștri reprezintă prioritatea noastră principală. Noi facem tot ceea ce ține de noi, dar și tu ai un rol important: de a te asigura că, atât tu, cât și ceilalți pasageri, călătoriți în siguranță. Contribuie și tu prin următoarele:

  • Înainte de a cumpăra biletul, asigură-te că poți să călătorești și că respecți recomandările autorităților guvernamentale și a celor din domeniul sănătății;
  • Toți pasagerii trebuie să poarte propria lor mască în momentul îmbarcării, pe durata călătoriei și în momentul debarcării;
  • Respectă măsurile de prevenire obișnuite din timpul călătoriei.

Pentru ca tu să ai o călătorie plăcută și cât mai sigură, aici ai o imagine de ansamblu a măsurilor pe care le luăm noi pentru a-ți asigura standarde înalte de igienă:

Curățarea și dezinfectarea autocarelor:

  • Dezinfectant de mâini disponibil pentru clienți la ușa din spate a autocarului;
  • Dezinfectarea vehiculelor după fiecare călătorie în conformitate cu instrucțiunile de dezinfectare bazate pe reglementările OMS (reglementările autorităților locale);
  • Dezinfectarea suplimentară de către personalul / angajații stației FlixBus din stațiile principale de autocar.

Protejarea sănătății în autocar:

  • Șoferi echipați cu kituri de protecție a sănătății (măști, mănuși);
  • Instrucțiuni ale șoferilor de autocar / personalului stației pentru păstrarea distanței în timpul îmbarcării;
  • Dezinfectant de mâini disponibil pentru clienți în timpul îmbarcării;
  • Verificare digitală a biletelor / documentelor pentru un proces de îmbarcare fără atingere;
  • Anunțurile de îmbarcare și debarcare ale șoferului vor include instrucțiuni de siguranță actualizate;
  • Dezinfectarea scaunelor pentru copii disponibile în magazinele FlixBus (personalul stației sau de la șoferul autocarului).

Chioșcuri și stații:

  • Curățarea și dezinfectarea frecventă a shop-urilor FlixBus;
  • Permiterea unui număr limitat de clienți care să intre în magazin cu o distanță de 2 m între aceștia;
  • Clienții vor fi încurajați să plătească biletele achiziționate printr-o metodă de plată fără numerar;
  • Stâlpi sau marcaje cu bandă adezivă care să evidențieze distanța de 2 m în zonele de îmbarcare;
  • Vânzările de gustări și băuturi nu sunt disponibile momentan în autocar.

Pentru mai multe informații te rugăm să verifici website-ul Ministerului Afacerilor Externe și pagina noastră cu Întrebări Frecvente.