Dacă ai dificultăți la accesarea acestui site web, sună +40.376.300.111 sau consultă aplicația Asistent Google FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Informații despre Covid-19 pentru pasagerii noștri

Trebuie să contactez FlixMobility pentru informații despre călătoria mea?

FlixMobility informează proactiv clienții dacă au intervenit schimbări ale călătoriei programate, astfel nu este necesar să contactezi serviciul Relații Clienți. Te rugăm să te asiguri că introduci o adresă de e-mail validă și numărul de telefon în momentul în care cumperi un bilet pentru ca noi să te putem ține la curent cu ultimele actualizări. Poți adăuga numărul de telefon comenzii tale aici. Cele mai recente actualizări legate de rețea sunt listate mai jos.

Îți atragem atenția asupra faptului că din cauza numărului mare de cereri primite, timpul de așteptarea și procesarea cererii pentru a discuta cu unul dintre agenții noștri ar putea fi mai lung decât de obicei. De asemenea, îți recomandăm să verifici paginile Întrebări frecvente și Servicii unde găsești informații detaliate și răspunsuri la întrebări frecvente despre biletele și călătoriile FlixBus.

Pot încă să călătoresc cu FlixBus?

Din cauza restricțiilor de călătorie impuse de guvernele Republicii Cehe și Slovaciei, FlixBus va suspenda toate conexiunile transfrontaliere timp de 30 de zile începând cu data 14 martie 2020.

În urma restricțiilor de călătorie impuse de autoritățile europene, FlixBus își va suspenda toate cursele transfrontaliere din și spre Bulgaria până la data de 27 martie.

Guvernul maghiar a interzis intrarea cetățenilor străini în Ungaria. Din cauza acestor restricții FlixBus va suspenda toate conexiuni transfrontaliere din și spre Ungaria cu data de 17 martie 2020 până la o notificare ulterioră.

Din cauza restricțiilor de călătorie impuse de către guvernul german, FlixBus își va suspenda serviciul în Germania și toate conexiunile transfrontaliere din și spre Germania începând cu data de 17 martie 2020 până la o notificare ulterioară.

Din cauza restricțiilor de călătorie anunțate de guvernul francez, FlixBus își va suspenda serviciul în Franța și toate conexiunile transfrontaliere din și spre Franța vor fi suspendate din 17 martie 2020 până la o notificare ulterioară.

Din cauza restricțiilor de călătorie impuse de guvernul italian, FlixBus își va suspenda operațiunile în Italia și în special conexiunile transfrontaliere din și spre Italia începând cu 11 martie 2020 până pe data de 3 aprilie 2020. În acest context, ar putea rezulta întreruperea sau suspendarea anumitor curse de autocar. Vom informa pasagerii în mod proactiv în cazul în care cursa lor este afectată și vor primi un voucher fără taxă de anulare. Regretăm orice inconvenient cauzat și sperăm că în curând vom putea să te ducem la destinație.

Ministerul Afacerilor Externe oferă mai multe informații cu privire la atenționările de călătorie.

Cum pot solicita rambursarea biletului?

Dacă FlixBus a fost nevoit să îți anuleze călătoria în urma restricțiilor de călătorie enumerate mai sus, te vom contact cât mai curând posibil pentru a te informa care este procedura de rambursare. În cazul în care dorești să anulezi o cursă din cauza schimbării planurilor de călătorie, poți face acest lucru în conformitate cu termenii și condițiile noastre aici.

Te rugăm să te asiguri că furnizezi o adresă de e-mail și un număr de telefon în momentul în care achiziționezi un bilet pentru ca noi să te putem informa proactiv de orice schimbare și care sunt următorii pași.

Unde pot să văd actualizările?

Această pagina va fi actualizată în timp util în cazul unor noi directive ale autorităților competente și ale modificărilor legate de cursele noastre.