§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Start-up-ul european FlixBus continuă să se extindă: curse zilnice de la Baia Mare și Târgu-Mureș la Budapesta de la 1 RON

Start-up-ul european FlixBus continuă să se extindă: curse zilnice de la Baia Mare și Târgu-Mureș la Budapesta de la 1 RON

FlixBus Romania

COMUNICAT DE PRESĂ , 10.07.2017

++ Primele curse către Ungaria și Austria din nord-vestul, vestul și centrul României au început să circule pe 29 iunie 

++ Rețeaua verde se extinde: curse zilnice de la Baia Mare și Târgu-Mureș la Budapesta 

++ Prețuri de bun venit pentru pasagerii români: 1,00 RON către Budapesta; 39,90 RON către Viena

++ Revoluționarea pieței: de la start-up german, la nr. 1 în Europa

Baia Mare/Târgu-Mureș, 10.07.2017 – După lansarea primelor curse regionale FlixBus din Sibiu, Timișoara și Miercurea Ciuc, care acoperă în total 15 orașe din Transilvania, Banat, Crișana și Maramureș, rețeaua verde se extinde din nou. În această lună, două noi destinații se vor alătura rețelei cu peste 1200 de destinații din 24 de țări europene. De pe 13 iulie, orașele Târgu-Mureș (plecarea la 12:10) și Baia Mare (plecarea la 12:15) vor fi conectate zilnic cu Budapesta. „Obiectivul nostru este de a conecta cât mai multe orașe românești cu metropolele europene, dar și să adăugăm orașe mai mici în rețeaua verde. Astfel, vom putea oferi o gamă mai largă de călătorii și prețuri pentru buzunarele tuturor”a declarat Laszlo Arany, Managing Director FlixBus Ungaria/România/Bulgaria.

Pentru a le ura bun venit călătorilor în rețeaua verde, aceștia vor avea posibilitatea de a cumpăra bilete de la toate destinațiile din România la prețul de 1,00 RON către Budapesta și 39,90 RON către Viena. Biletele de bun venit sunt disponibile numai până pe 12 iulie pentru călătoriile efectuate între 13 și 31 iulie. Mai multe informații despre prețuri se găsesc pe pagina web www.FlixBus.ro. La prețurile atractive se adaugă multe beneficii, cum ar fi scaune confortabile cu mai mult spațiu pentru picioare, Wi-Fi gratuit, prize sau USB lângă scaun. Anularea și refacerea rezervării online sunt flexibile și se pot efectua cu până la 15 minute înainte de plecare. Călătorii pot lua cu ei gratis un bagaj mare și un bagaj de mână, iar tipărirea biletelor nu este obligatorie, procesul de check-in putându-se realiza cu telefonul mobil, prin intermediul codului QR.

Mai multe călătorii ecologice și inteligente în România

Rețeaua verde din România cuprinde acum 5 curse internaționale. Din 17 destinații din România, pasagerii pot călători direct în 2 țări (Ungaria și Austria) și pot opta pentru curse de legătură către încă 10 țări din Europa (Olanda, Belgia, Luxemburg, Franța, Germania, Croația, Slovenia, Italia, Slovacia și Republica Cehă). Rezervările se pot face pe pagina web www.FlixBus.ro, prin intermediul aplicației mobile în limba română sau prin intermediul partenerilor de vânzări și la agențiile de turism Alis Holidays.

Revoluționarea pieței – de la start-up german, la lider european

Cu ajutorul combinației dintre hi-tech și industria tradițională a autocarelor, FlixBus a reușit să revoluționeze piața. Compania a fost fondată în 2013, în Germania, după liberalizarea pieței naționale. Datorită modelului de afaceri inovator și cooperării cu companiile regionale de transport cu autocarul, FlixBus a reușit să creeze o rețea națională în numai câteva luni de la lansare. „Combinând spiritul întreprinzător și tehnologia inovatoare cu un sector de activitate tradițional pentru IMM-uri, am creat un mijloc de transport complet nou. Pur și simplu, am adus din nou autocarul la modă,” a menționat Laszlo. În 2015, în calitate de lider de piață detașat în Germania, FlixBus a început să-și globalizeze modelul de afaceri, lansând rețele interne în Franța, Țările de Jos și Italia, precum și servicii transfrontaliere către Scandinavia. În 2016, fostul start-up își continuă expansiunea în Europa Centrală și de Est, în Regatul Unit și Spania. Din sediile sale din Berlin, München, Paris, Zagreb, Milano, Stockholm și Amsterdam, FlixBus operează acum autocare verzi în 24 țări europene și a transportat aproximativ 60 milioane de pasageri anul trecut. Globalizarea este susținută de investitorii americani General Atlantic și de SilverLake. Până la sfârșitul anului 2017, FlixBus va depăși cifra de 100 de milioane de pasageri transportați, iar numărul de curse către țările învecinate cu România va crește.

Comunicat de presa (PDF)