FAQ - Întrebări frecvente

Înainte de călătorie:

   

Poți găsi toate legăturile de transport care pot fi rezervate în formularul nostru de căutarecu ajutorul aplicației pentru autocare Fernbus App și pe site-ul www.flixbus.ro. Poți găsi rețeaua actuală de drumuri pe website-ul nostru la rubrica legături de transport cu autocarul.

Dacă vrei să călătorești în grup, ai posibilitatea să închiriezi un autocar pentru întregul grup, inclusiv șofer, de la firma FlixBus, cu preluare de la domiciliu și rută individuală de călătorie. Trebuie doar să introduci datele călătoriei pe site-ul www.mieten.flixbus.de, calculează prețul, rezervă gratuit și bucură-te de călătorie!

Călătorești în grup și grupul vostru are cerințe speciale? Pe site-ul www.mieten.flixbus.de poți închiria autocare proprii cu șofer. Detaliile călătoriei pot fi adaptate în funcție de necesităţile voastre: Plecare de la domiciliu, transport direct la destinaţie, rute locale. Poți ajunge foarte simplu în orice localitate cu ajutorul FlixBus Rental. Trebuie doar să introduci datele călătoriei, calculează prețul, rezervă gratuit și bucură-te de călătorie!

   

Legăturile noastre pot fi rezervate cu aprox. 4 până la 6 săptămâni înainte de data plecăriipe aplicația noastră șipe pagina noastră de internet. Noi lucrăm în fiecare zi pentru a extinde reţeaua noastră de destinații și a îmbunătăți liniile de transport existente. Pentru noi contează în primul rând următoarele trei aspecte: Punctualitatea, orele de plecare avantajoase și conexiunile optime de transport. Pentru a putea implementa feedback-ul călătorilor și a face îmbunătăţiri cât de repede posibil, noi vindem de obicei bilete cu maxim câteva luni în avans.

Pentru a asigura succesul acestei strategii, nu vindem biletele decât cu câteva luni în avans. Dacă vrei să fii la curent cu noile curse, abonează-te la newsletterul nostru sau la pagina de Facebook.

   

Cel mai simplu poți naviga direct la stația ta cu aplicația noastră. Alege stația ta, dă click pe săgeata din partea dreaptă sus și începe navigarea. Poți găsi o listă cu staţiile noastre de plecare pe aplicația noastră la rubrica „stații“ și pe tabelul care indică toate staţiile. Acolo poți selecta orașul respectiv și adresa exactă a stației/staţiilor cu un simplu click și poți accesa și harta. Pe confirmarea de rezervare sunt reprezentate și hărțile stațiilor respective.

   

Este cel mai simplu să rezervi călătoria direct pe smartphone cu ajutorul aplicației. Biletul tău este salvat repede și simplu la rubrica „Biletele mele“ și îl poți afișa pe telefonul mobil la urcarea în autocar. În plus, te asiguri în felul acesta că vei beneficia de cele mai avantajoase prețuri, la fel ca atunci când rezervi direct pe site-ul nostru sau cu ajutorul aplicației de pe smartphone. Astfel te asiguri că beneficiezi de cele mai rentabile prețuri. Pe aplicație există, în plus, reduceri exclusive și oferte speciale. Primești confirmarea rezervării prin e-mail (te rugăm să verifici și în fișierul spam).

Poți rezerva de asemenea călătoriile tale și telefonic, apelând asistență clienți (+49 30 300 137 300*), la unul dintre punctele de vânzare/ agențiile noastre de turism sau direct la șoferul autocarului. Te rugăm să iei în considerare faptul că tu vei achita în autocar prețul întreg (pentru adulți și copii) și că poți cumpăra și un bilet dacă mai sunt locuri libere. Dacă vrei să cumperi bilete la preț redus sau să obții reduceri pentru grupuri acestea nu sunt disponibile în autocar. Dovada plății în numerar în autobuz servește simultan drept bilet / confirmarea rezervării.

   

Metoda de plată depinde de locul unde te afli:

  • Rezervare online: debit direct, card de credit (Visa/Mastercard/Amex), Paypal, Sofortüberweisung, Carte Bleue și iDEal.
  • De la șoferul de autocar: vei primi un bon atunci când îți rezervi locul în autocar. Dovada de plată servește simultan drept bilet / confirmarea rezervării. Atenţie: Când cumperi biletele direct de la șoferul de autocar vei plăti întotdeauna prețul normal. Biletele economice/reduse sunt disponibile numai online sau de la unul dintre punctele de vânzare de bilete/agenții de turism. Plata cu cardul nu este încă posibilă la bordul autocarelor noastre.
  • Puncte de vânzare de bilete/agenții de turism: toate agențiile noastre oferă numeroase metode de plată. În orice caz, se poate plăti întotdeauna și în numerar.
  • Prin telefon: Card de credit (Mastercard/Visa/Amex), precum și debitare directă pentru clienții cu domiciliul în Germania.

Te rugăm să ai în vedere că anumite modalități de plată ar putea presupune achitarea unor taxe care sunt percepute de terți. Există însă întotdeauna și o modalitate de plată care nu presupune achitarea unor taxe de plată. Taxele vor fi afișate întotdeauna pe parcursul rezervării.

   

Poți folosi foarte ușor voucherul tău (de ex. voucher pentru cadouri, voucher storno) atunci când faci rezervarea pe aplicație, pe site sau la una dintre reprezentanţele / agențiile noastre de turism. După ce selectezi ruta și călătoria ai posibilitatea să introduci codul de pe voucher-ul tău. Pentru fiecare rezervare poate fi folosit un singur voucher. Este exclusă plata în numerar a creditului de pe voucher.

   

Dacă ai probleme cu rezervarea online, acestea se datorează în general browserului de internet. Pentru a rezolva problema, ai următoarele opțiuni:

  • Folosește un browser diferit.
  • Golește memoria cache și șterge cookie-urile, apoi repornește browserul și încearcă din nou.
  • Actualizează browserul. Folosim standarde de securitate foarte înalte, iar site-urile noastre sunt optimizate pentru versiunile noi ale browserelor. Poți găsi cele mai recente versiuni ale fiecărui browser la următoarele linkuri: Firefox / Internet Explorer / Google Chrome

Nu ai primit un e-mail de confirmare? Te rugăm să verifici dacă e-mailul de confirmare a fost trimis în dosarul de spam.

Dacă încă nu ai reușit să găsești o soluție la problema ta, atunci te rugăm să suni la: +49 (0)30 300 137 300*. Îți stăm întotdeauna la dispoziție cu plăcere.

   

Poți găsi o listă a tuturor agenților de vânzare și a punctelor de vânzare de bilete în secțiunea de prezentare generală a agențiilor de turism/punctelor de vânzare de bilete. Trebuie doar să introduci orașul sau codul poștal, pentru a găsi cele mai apropiate puncte de vânzare.

   

Da, îți poți schimba rezervarea în secțiunea “Schimbă/anulează rezervarea“ de pe site-urile noastre sau în puncte de vânzare de bilete/agenții de turism cu până la 15 minute înainte de plecare.

  • Schimbarea numărului de telefon: gratuit Vei primi o nouă confirmare de rezervare cu un nou număr de rezervare.
  • Schimbarea numelui pasagerului: gratuit, cu următoarea excepție: dacă, în momentul anulării, călătoria este mai scumpă decât prețul inițial de rezervare a cursei, va trebui achitată diferența. Vei primi o nouă confirmare cu un nou număr de rezervare.
  • Anulare & Rezervare nouă: Dacă dorești să schimbi o călătorie, te rugăm să procedezi după cum urmează:

Verifică dacă noua cursă dorită este disponibilă.

Anulează rezervarea anterioară și vei primi un voucher pe care îl poți utiliza în noua rezervare.

Rezervă-ți noua cursă și folosește voucherul care ți-a fost emis. Vei primi o nouă confirmare de rezervare și un nou număr de rezervare. Dacă prețul rezervării noi este mai mare decât valoarea voucherului trebuie să plătești diferența.

Te rugăm să ai în vedere faptul că pentru fiecare anulare percepem o taxă de anulare de 5 lei pe fiecare pasager și călătorie.
Taxa îți va fi afișată atunci când efectuezi anularea.

   

Da, poți schimba numele pasagerului gratuit, cu până la maximum 15 minute înainte de plecare de pe pagina “Schimbă/anulează rezervarea“ sau într-unul dintre puncte de vânzare de bilete/agenții de turism. Dacă, în momentul anulării, călătoria este mai scumpă decât prețul inițial de rezervare a cursei, va trebui achitată diferența. Vei primi o nouă confirmare cu un nou număr de rezervare.

   

Ai întotdeauna un loc garantat la bordul autocarelor noastre. Cu toate acestea, nu se poate rezerva un loc în avans. Dacă dorești să călătorești într-un anumit loc, îți recomandăm să ajungi în stația de autocar cu minimum 15 minute înainte de ora de plecare. Dacă locul dorit este ocupat de alt pasager, te poți adresa pasagerului cu rugămintea de a face schimb de locuri. Pasagerii cu mobilitate redusă sau cu copii mici au, în mod normal, prioritate la alegerea locurilor.

   

Copiii călătoresc la un preț redus. Acest tarif se aplică copiilor și minorilor cu vârsta sub 15 ani. Dacă este disponibil un discount de vânzare inferior tarifului redus, copilului i se acordă automat prețul mai mic.

  • Copii între 0 și 3 ani pot fi transportați numai în scaune pentru copii. În timpul călătoriei, scaunele pentru copii trebuie fixate cu centurile de siguranță montate în autocar. Scaunul pentru copii trebuie să fie prevăzut cu centuri de siguranță cu două puncte de prindere; scaunele pentru copii trebuie să fie asigurate de persoana care însoțește copilul mic.
  • Transportul copiilor și minorilor cu vârsta sub 10 ani neîmpliniți este permis pe toate cursele interne și internaționale regulate numai dacă sunt însoțiți pe durata călătoriei de către o persoană care are cel puțin 18 ani împliniți.
  • Copiii și minorii cu vârste cuprinse între 10 și 15 ani pot călători pe autocarele FlixBus neînsoțiți de un adult, numai dacă un părinte sau un tutore ne-a confirmat, în scris, în timpul procesului de rezervare, că minorul este capabil și în măsură să călătorească pe cont propriu fără supraveghere. FlixBus și partenerii săi declină în mod explicit orice îndatorire de supraveghere a minorului. Copiii care călătoresc singuri nu pot călători pe cursele nocturne sau peste frontierele naționale. În plus, copiii care călătoresc singuri nu sunt autorizați să călătorească pe curse de legătură.
  • Adolescenții cu vârsta de minim 16 ani împliniți pot călători singuri cu FlixBus. Pentru cursele internaționale, părintele sau tutorele trebuie să se asigure că adolescenții au asupra lor toate documentele și cărțile de identitate necesare pentru trecerea frontierei.
   

Aici poți găsi informații despre posibilităţile de transport ale pasagerilor cu handicap și cu probleme de mobilitate. Pentru a verifica posibilităţile de transport disponibile noi îi rugăm pe toți pasagerii noștri care trebuie să călătorească în scaun cu rotile să ia legătura cu serviciului de asistenţă clienţi cel mai devreme cu 2 săptămâni și cel mai târziu cu 7 zile înainte de rezervare. Pentru toți ceilalți pasageri, care pot utiliza un scaun obișnuit pentru pasageri, în pofida problemelor de mobilitate, perioada de notificare se scurtează la 36 de ore înainte de data plecării.

Pot folosi reţeaua completă de destinaţii în pofida problemelor mele de mobilitate?

În general noi asigurăm transport pentru toate persoanele - indiferent de dizabilități sau de gradul de mobilitate redus. Însă în prezent nu sunt îndeplinite toate condiţiile necesare pentru ca toți pasagerii să poată fi transportați în orice moment și pe toate liniile de transport. Aceasta depinde, pe de o parte, de specificul constructiv al autocarelor noastre, iar pe de altă parte condițile de infrastructură nu sunt cu acces liber pentru persoane cu dizabilități în fiecare stație. FlixBus dispune până acum doar de puţine autocare cu platformă de acces pentru persoane cu dizabilități, acestea putând fi folosite în mod flexibil pe mai multe linii. Operatorul respectiv al stațiilor poartă răspunderea pentru stațiile respective.
Dacă tu ai probleme de mobilitate însă te poți urca în autocar singur sau cu ajutorul unei persoane însoțitoare, noi îți putem asigura transportul pe toate liniile. 
Dacă ești dependent de scaunul cu rotile dar te poți ridica și poți ajunge singur în autocar, atunci firma noastră îți poate asigura transportul pe toate liniile.
Dacă ești dependent de scaunul cu rotile în autocar, noi putem să îți asigurăm transportul în prezent doar pe anumite rute, în condițiile descrise, după o verificare prealabilă și atentă.  

În ce mod și când îmi pot rezerva călătoria? 

Dacă eşti dependent de scaunul cu rotile, te rugăm să ne anunți cel mai devreme cu 2 săptămâni și cel mai târziu cu 7 zile înainte de începerea călătoriei la serviciul de asistenţă clienți (+49 (0)30 300 137 300*), pentru a verifica dacă există posibilitatea de a fi transportat. Dacă sunt îndeplinite toate condiţiile necesare, serviciul nostru de de asistență clienți face rezervarea telefonică pentru tine și pentru persoana însoţitoare de luni până vineri de la ora 9 la ora 18:00.
Dacă poți utiliza scaunul normal pentru pasageri, în pofida problemelor motorii, atunci îți poți rezerva singur biletul și fără respectarea unui termen de rezervare în avans. Prezența persoanelor însoţitoare, a scaunelor cu rotile sau a materialelor ortopedice auxiliare în compartimentul pentru bagaje precum și a câinilor însoțitori trebuie anunțată cu până la 36 de ore înainte de plecarea autocarului.

Ce costuri intervin pentru persoana însoțitoare sau pentru câinele însoțitor?

Atunci când faci dovada prezenței necesare a unui însoțitor permanent, persoana însoțitoare și câinele însoțitor beneficiază de transport gratuit. Pentru câinele tău însoțitor este rezervat un loc separat.
La începerea călătoriei tu justifici transportul gratuit al persoanei însoțitoare făcând dovada necesității unui însoțitor permanent. La începerea călătoriei tu trebuie să arăți documentul respectiv, unde este menționată necesitatea unui însoțitor permanent, de exemplu

  • în Germania documentul care atestă handicapul grav al persoanei sau un atestat medical în acest sens
  • în Franța Carte D'Invalidité (Besoin d´Accompagnement) 
  • în Italia: Atestat, emis de autoritatea sanitară locală (ASL) sau „Inspectoratul de stat pentru asistenţă socială” (INPS)

Pentru câinele tău însoțitor se aplică același principiu. În plus tu ai nevoie de o dovadă care atestă că câinele tău este dresat pentru a fi câine însoțitor sau pentru a însoți persoane nevăzătoare.

Ce cerințe trebuie să îndeplinească un scaun cu rotile pentru a putea fi transportat în spațiul pentru pasageri?

În spațiul pentru pasageri al autocarelor pentru curse de distanță  pot fi transportate doar scaunele cu rotile, care îndeplinesc normele DIN EN 12183 sau DIN EN 12184 și sunt acceptate ca scaune normale pentru pasageri, acestea utilizând un sistem de prindere conform DIN 75078-2. În plus sunt valabile următoarele dimensiuni maxime: lăţime maximă 80 cm x lungime 120 cm / 250 kg greutate totală.
Dacă la check-in în autocar se constată că scaunul cu rotile nu îndeplinește aceste condiții în pofida asigurării scrise prealabile, atunci acest scaun nu poate fi transportat iar dreptul la transport nu mai este valabil.

Permit toate stațiile de autocar accesul şi deplasarea persoanelor cu dizabilităţi? 

Precum modificarea flotei noastre de autocare, transformarea stațiilor pentru a facilita accesul şi deplasarea persoanelor cu dizabilităţi va mai dura ceva timp, așa încât nu poate fi asigurată încă o rețea completă de transport. Deoarece stațiile nu sunt operate de către noi, noi nu avem încă date suficiente privind infrastructura. De aceea noi îți recomandăm să întrebi înainte de efectuarea călătoriei la operatorul local al stației despre dotările actuale ale stației.

În ce mod și unde pot beneficia de asistență sau de ajutor?

Pentru a vă face călătoria cât mai confortabilă, vă recomandăm să călătoriți cu un însoțitor, care să vă poată acorda ajutorul necesar la nevoie. Vă rugăm să ne contactați din timp pentru a putea discuta detaliile călătoriei dumneavoastră. Pentru aceasta este necesar să ne prezentați necesitățile (ajutor la urcare și coborâre; mobilitate redusă; etc.) cu cel târziu 36 de ore înainte de data planificată a plecării.

   

Îţi punem la dispoziţie două posibilităţi pentru transportul în grup:

Dacă doriţi să fiţi flexibili şi să călătoriţi în totalitate conform propriilor voastre dorinţe, puteţi rezerva propriul vostru autocar pe site-ul www.mieten.flixbus.de. În această situaţie putem da curs tuturor dorinţelor speciale – plecare de la domiciliu, transport direct la destinaţie, la solicitare chiar şi utilizarea autocarului la destinaţie. Afişarea imediată a preţului facilitează procesul de rezervare, călătoria este confortabilă la nivel individual şi pentru grup. Dacă vă răzgândiţi, puteţi anula rezervarea gratuit cel târziu 14 zile înainte de plecare.

În plus, noi oferim un preț rezonabil per grup pentru grupuri de 3 până la 40 persoane în transportul de linie. Poţi rezerva locurile disponibile direct la „Rezervare”. În această situaţie aveţi obligaţia unei rezervări cu o zi în avans. Dacă prețul redus este mai rentabil decât tariful per grup, atunci va fi afișat prețul redus, așa încât poți rezerva cu prețul cel mai rentabil. 

Dacă doreşti să ajungi la numite destinaţii care nu sunt deservite de cursele noastre de linie, ai posibilitatea să închiriezi un autocar.  Aceasta îţi oferă o flexibilitate ridicată şi un confort deosebit în condiţii de menajare a mediului înconjurător.

   

Pentru călătorii în străinătate, asigură-te că ai asupra ta toate documentele și cărțile de identitate necesare pentru trecerea frontierei. Te rugăm să nu-ți încui bagajele pentru a asigura conformitatea cu standardele vamale și să ți le etichetezi cu numele și adresa ta, pentru a evita orice confuzie.

Te rugăm să respecți prevederile aplicabile referitoare la pașaport, viză, devize și sănătate. Poți obține informații despre aceste prevederi pe site-ul Ministerului de Externe sau pe site-ul poliției federale (http://www.bundespolizei.de sau prin telefon: +49 0800 6 888000).

Te rugăm să respecți, de asemenea, și prevederile vamale. Pentru întrebări privind prevederile vamale din Germania te rugăm să te adresezi la Oficiul Central de Informații al Autorităților Vamale (info.privat@zoll.de sau să trimiți cererile comerciale pe adresa info.gewerblich@zoll.de). La punctul de trecere a frontierei se poate răspunde la întrebări doar în limba germană și engleză.

   
Pot să obțin o reducere pentru călătoriile pe teritoriul Danemarcei?

Pentru călătoriile pe teritoriul Danemarcei, studenții, copiii și pensionarii pot obține tarife mai mici decât cele obișnuite. Te rugăm să reții că, atunci când optezi pentru rezervarea și călătoria la astfel de tarife reduse, șoferul de autocar îți va solicita prezentarea unui document de identitate valabil la îmbarcare.

Studenți: reducerea pentru studenți se aplică studenților înmatriculați cu un carnet de student valabil. Documentele de identitate acceptate sunt:

  • Carnet de student valabil cu fotografie și dată de expirare;
  • Carnet de student valabil cu fotografie și o adeverință de înmatriculare emisă în ultimele 12 luni;
  • Card de tineret valabil (Ungdomskort danez, emis de Trafikselskabet NT, Midttrafik, FynBus, Sydtrafik, DSB sau Movia);
  • Card de student ISIC valabil.

Pensionari: reducerea pentru pensionari se aplică persoanelor cu vârsta peste 64 de ani și celor care beneficiază de pensie conform legislației daneze privind pensiile sociale. Documentele de identitate acceptate sunt:

  • Carte de identitate valabilă care indică vârsta peste 64 de ani, cum ar fi card de asigurare medicală, carnet de șofer sau pașaport;
  • Adeverință de pensie daneză emisă de o primărie daneză (pensionmeddelelse), însoțită de o carte de identitate, cum ar fi card de asigurare medicală, carnet de șofer sau pașaport.

Copii: reducerea pentru copii are două categorii: a) copii sub 12 ani și b) copii sub 16 ani. Pentru orice eventualitate, copiii au nevoie de un document de identitate care le confirmă vârsta. Documentele de identitate acceptate sunt:

  • Card de sănătate danez (galben) sau internațional (albastru);
  • Pașaport

Reține și faptul că biletele comandate din categoriile copii, studenți și pensionari sunt valabile numai cu documentul de identitate menționat anterior. Dacă documentul de identitate cerut nu poate fi prezentat șoferului, biletul cu reducere nu este valid și vei avea nevoie de un bilet normal nou pentru a urca în autocar.

Soldații danezi care execută serviciul militar obligatoriu pot călători gratuit dacă prezintă documentele de identitate și dovezile corespunzătoare în acest sens. Este necesară rezervarea unui loc, iar aceasta trebuie efectuată la servicii@flixbus.ro.

   

Voucherul tău LIDL poate fi valorificat la www.flixbus.com și poate fi utilizat numai pentru o singură călătorie cu autocarul. Perioada de valabilitate a voucherului este limitată; data de expirare a voucherului este marcată pe acesta. Se poate valorifica doar un singur voucher per persoană per călătorie. Numărul de bilete pe care le poate cumpăra sau valorifica o persoană este limitat. După valorificarea voucherului, biletul nu mai poate fi anulat. Desigur, poți da altcuiva voucherul, însă revânzarea acestuia este interzisă. Dacă ai orice întrebări suplimentare, te rugăm să trimiți un e-mail la lidl@flixbus.de sau să suni la +49 (0)30 300 137 300*.

   

Poți cumpăra voucherele cadou FlixBus online din Fanshop. Pagina este disponibilă doar în limba germană, din păcate. Aici poți alege între diferite valori. Pentru mai multe informații despre voucherele noastre cadou, accesează direct Fanshop.

   
Aș dori să deschid un cont de client FlixBus, ce trebuie să fac?

Există două variante, la alegere: te poți înregistra foarte simplu pe pagina noastră de logare sau în timpul procedurii de rezervare.

Pe pagina de logare poți indica adresa ta de e-mail și vei primi ulterior un mail cu link pentru verificare - poate dura uneori câteva minute până primești mail-ul respectiv. Trebuie să indici ulterior numele și parola ta și contul tău de client FlixBus va fi activat.

Dacă vrei să creezi contul tău în timpul procedurii de rezervare, trebuie să bifezi rubrica corespunzătoare de pe pagina pentru efectuarea plății. În momentul când închei procedura de rezervare vei primi un e-mail automat pentru verificare pe adresa de e-mail comunicată în momentul rezervării.

Poți conecta pagina de facebook cu contul de client FlixBus și după ce te înregistrezi prin e-mail.

   
Eu doresc să mă conectez cu contul de Facebook, ce trebuie să fac în acest sens?

Pe pagina de logare sau pe pagina cu datele pasagerului unde scrie "Te conectezi cu contul de Facebook" poți să bifezi pentru aprobare în fereastra care se deschide instant. Condiție: Eși conectat cu contul tău de facebook. Ulterior ești înregistrat și primești un e-mail de confirmare. Nu este nevoie să mai faci altceva.

Bineînțeles nu vom posta nimic pe profilul tău de pe Facebook.

   
Eu aș dori să mă conectez cu ajutorul aplicației. Nu funcționează momentan?

Noi lucrăm în acest moment pentru ca tu să te poți conecta cu aplicația noastră FlixBus-Apps.

Până vom reuși să încheiem această procedură, poți adăga biletul tău cu codul QR Code Scan și poți salva acolo datele tale pentru efectuarea plății.

   
Eu am uitat parola pentru contul meu de client FlixBus / eu nu mă pot înregistra

Poți reseta parola pentru a obține acces imediat la datele tale, atunci când ai uitat parola.

   
Contul meu nu este validat încă dar nu mai găsesc mail-ul de confirmare?

În cazul în care contul tău nu este încă validat sau dacă nu ai primit un e-mail de confirmare, poți trimite din nou mail-ul respectiv.

   
Ce ar trebui să știu despre contul de client FlixBus?

Este foarte util să poți salva metodale tale de plată în contul pentru client! Rezervarea merge mai repede în felul acesta, pentru că nu mai trebuie să introduci datele tale din nou la fiecare rezervare.

Când ești conectat poți bifa că ești de acord cu salvarea datelor tale de plată. În contul tău de client la rubrica "Rezervările mele" vor fi listate toate biletele pe care le cumperi de pe adresa ta de e-mail după confirmarea înregistrării.

Poți face rezervări și pentru alte persoane - familie sau prieteni - în contul tău de client, trebuie doar să fii atent să fie înregistrat corect numele pasagerilor.

Datele tale personale și datele pentru plăți sunt în siguranță la noi - noi nu transmitem date către terțe părți. Poți găsi informații suplimentare în directivele noastre privind protecția datelor.

În autocar:

   

Pentru a te urca în autocar trebuie să prezinţi confirmarea rezervării în formă printată sau în formă electronică (sub forma unui fişier PDF sau sub forma unui cod QR pe smartphone). Cel mai simplu mod de prezentare a biletului este prin intermediul.aplicaţiei Fernbus În cazul călătoriilor în străinătate, te rugăm să ai în vedere faptul că trebuie să ai asupra ta toate documentele şi actele necesare pentru trecereafrontierei de stat.

La finalizarea rezervării vei primi confirmarea rezervării pe care o poţi imprima. Confirmarea rezervării îţi va fi transmisă şi pe e-mail (te rugăm să verifici şi fișierul spam). Dacă achiziționezi biletul la șoferul autobuzului dovada de plată servește drept bilet / confirmarea rezervării.

   

Puteți lua o piesă de bagaj de mână și două piese de bagaj de cală în călătoria cu autocarul. Te rugăm să-ți etichetezi bagajele cu numele și adresa ta.

  • Bagajul de mână este o piesă de bagaj care nu depășește dimensiunile de 42 x 30 x 18 cm și o greutate maximă de 7 kg. Toate obiectele de valoare trebuie transportate ca bagaj de mână. 
  • Bagajul normal este limitat la două piese de bagaj, fiecare piesă având dimensiunile de maxim 67 x 50 x 27 cm. Fiecare persoană poate lua maxim 30 kg de bagaj la bord.
  • Excedent de bagaje: Poți lua o piesă suplimentară de bagaj; aceasta nu poate să depășească dimensiunile de mai sus și o greutate maximă de 15 kg. Piesa suplimentară de bagaj costă 22,90 Lei și trebuie înregistrată cu cel puțin 48 de ore înainte de ora de plecare contactând echipa noastră de servicii pentru clienți: +49 (0)30 300 137 300*. În general, nu ai dreptul de a lua mai mult de două piese de bagaj la bord.
  • Piese de bagaj supradimensionate: Pentru o piesă de bagaj care depășește dimensiunile și greutatea unui bagaj normal, se achită o taxă suplimentară de 39,90 Lei. Dimensiunile maxime pentru piesele de bagaj supradimensionate sunt de 290 cm (= lungime + 2 x lățime + 2 x adâncime în cm) și greutatea de 30 kg și trebuie înregistrate cu cel puțin 48 de ore înainte de ora de plecare contactând echipa noastră de servicii pentru clienți: +49 (0)30 300 137 300*. În general, pasagerii nu au dreptul de a lua piese de bagaj supradimensionate la bord. Printre exemplele de bagaje voluminoase sunt echipamentele de schi și instrumentele muzicale (se recomandă transportarea într-o carcasă de protecție). Se aplică reguli speciale pentru transportul bicicletelor și a ajutoarelor ortopedice. Unele articole sunt excluse de la transport

Pentru informații suplimentare despre regulile și reglementările privind transportul bagajelor la bordul autocarelor FlixBus, consultă termenii și condițiile.

   

În multe dintre autocarele noastre poți aduce la bord o bicicletă de dimensiune standard și fără suprastructuri (greutate maximă de 25 kg). Bicicletele pot fi adăugate pe bilet în timpul procesului de rezervare pentru o taxă suplimentară de 39,90 Lei per bucată. Vei putea selecta numărul de biciclete pe care vrei să le aduci la bord atunci când selectezi și numărul de pasageri în rezervare.

Bicicletele sunt transportate pe suporturi pentru biciclete. În cazuri speciale, bicicletele pot fi transportate numai în huse adecvate în compartimentul pentru bagaje (de exemplu, bicicletele pliabile). În aceste cazuri, trebuie să suni la serviciul pentru clienți în prealabil pentru a înregistra bicicleta (vezi regulamentul privind bagajele speciale). Pentru a verifica dacă există posibilitatea de a transporta o bicicletă electrică pe autocarele noastre, te rugăm să contactezi serviciul pentru clienți la: +49 (0)30 300 137 300*.

   

Instrumentele muzicale care nu depășesc greutatea și dimensiunile bagajelor de mână (42 x 30 x 18 cm, max. 7kg) pot fi luate la bord, în mod gratuit, în compartimentul de pasageri, în locul bagajului de mână normal. Cu toate acestea, în compartimentele pentru pasageri, poți depozita fie bagajul de mână, fie instrumentul muzical.
Instrumentele muzicale care depășesc dimensiunile bagajelor de mână (42 x 30 x 18 cm, max. 7kg) sunt considerate piese de bagaj supradimensionate și trebuie să fie transportate în portbagajul autocarului, într-o cutie de transport adecvată. Recomandăm o cutie rigidă pentru a preveni deteriorarea instrumentului. În acest caz, costul suplimentar este de 39,90 Lei per articol și se adaugă la rezervare. Instrumentele muzicale trebuie înregistrate cu maximum 48 de ore înainte de ora plecării contactând telefonic echipa noastră de servicii pentru clienți la: +49 (0)30 300 137 300*.
Instrumentele muzicale și cutiile lor, care depășesc dimensiunile 135 x 48 x 35 cm, sunt excluse de la transport (de exemplu, bași dubli).

   

Din motive de siguranță, nu permitem accesul animalelor de companie sau a altor animale în autocarele noastre, cu excepția câinilor-ghid și a celor însoțitori pentru pasageri cu dezabilități, la prezentarea certificatelor corespunzătoare. Câinii-ghid și însoțitori sunt transportați gratuit și trebuie să fie înregistrați cu maximum 36 de ore înainte de plecare contactând echipa de servicii pentru clienți: +49 (0)30 300 137 300*.

   

Autocarele noastre circulă pe curse regulate și, prin urmare, sunt obligate să respecte orarul. Așadar, din păcate, șoferul de autocar nu poate aștepta pasagerii care întârzie. Prin urmare, avem rugămintea să îți acorzi timp suficient și să ajungi în stația de autocar cu cel puțin 15 minute înainte de ora de plecare.

   

Din păcate, nu este posibilă urcarea în autocar și coborârea din acesta în alte locuri decât cele specificate în rezervare. Acest lucru este valabil și pentru diferite stații de autocar din același oraș. Desigur, poți schimba locul de urcare sau destinația cursei cu autocarul pe site, pentru a te îmbarca sau a coborî din autocar la stația dorită.

De reținut: pe unele curse (cu o distanță sub 50 km și cu durata mai mică de 1 oră) există o interdicție de exploatare și, prin urmare, nu putem vinde bilete. Prin urmare, nu este permis să urci în autocar sau să cobori la aceste stații și cursele nu sunt disponibile pentru rezervare. Mulțumim pentru înțelegere.

   

Fiecare autocar FlixBus este dotat cu aer condiționat, toaletă la bord, lămpi de lectură și scaune confortabile. În plus, sunt disponibile și băuturi răcoritoare, Wi-Fi gratuit, iar unele autocare sunt dotate și cu prize și mediatecă cu filme și muzică la cerere.

De reținut: Rețeaua noastră Wi-Fi este în perioada de testare. Așadar, se poate întâmpla să nu aveți acces la serviciul Wi-Fi temporar pe durata călătoriei, dacă autocarul traversează o zonă fără acoperire wireless sau dacă nu este posibil ca toți pasagerii să utilizeze conexiunea Wi-Fi simultan. În cazuri rare, conexiunea Wi-Fi gratuită și prizele de la bord nu sunt disponibile, de exemplu, dacă se folosesc autocare de rezervă sau dacă ai achiziționat un bilet pe care îl vindem pentru partenerii noștri. Acest lucru este valabil pentru cursele de autocar operate de următorii parteneri: Autobus Oberbayern GmbH, Allgäu Airport Express GmbH, Bohr Omnibus GmbH, Dr. Richard Linien GmbH & Co KG und Publicexpress GmbH.

   

În unele dintre cursele noastre există pauze programate în conformitate cu duratele de condus și de odihnă pentru fiecare călătorie. Obiectivul nostru principal este să vă ducem la destinație cât mai eficient posibil. Ca atare, nu oferim pauze suplimentare. Toaletele de la bord și meniul de gustări low cost fac posibile călătoriile fără opriri suplimentare chiar și în cursele mai lungi.

Fumatul nu este permis la bordul autocarelor noastre. Țigările electronice sunt, de asemenea, interzise. Cu toate acestea, poți părăsi autocarul la stațiile programate pentru o mică pauză. Anunță șoferul înainte de a părăsi autocarul și nu te îndepărta prea mult de autocar în pauze/opriri, deoarece șoferul poate pleca fără tine! Întrebă șoferul cât timp va rămâne autocarul în stație.

   

Pe cursele în autocar pe distanțe lungi, la fel ca în autoturisme, există centuri de siguranță. Fiecare scaun este echipat cu o centură de siguranță care trebuie purtată pe durata călătoriei.

Bagajele, excedentul de bagaje și piesele de bagaj supradimensionate se transportă în compartimentul de bagaje al autocarului. Șoferul de autocar se va asigura că bagajele sunt încărcate eficient și în deplină siguranță. Trebuie să-ți depozitezi bagajele de mână în siguranță, în compartimentele de deasupra scaunelor.

Siguranța ta este principala noastră prioritate. Toate vehiculele FlixBus și echipamentele electronice de la bordul autocarelor sunt testate TÜV și întreținute în mod regulat. Toți șoferii noștri sunt specializați în transportul de pasageri și beneficiază de formare regulată. Șoferii noștri trebuie să respecte, fără excepție și cu strictețe, perioadele de odihnă și orele de condus impuse de legislație. Prin urmare, pe cursele mai lungi pot exista doi șoferi sau pauze programate. În cazul în care există întârzieri în graficul de călătorie, pot fi necesare pauzele intermediare neplanificate, în cazuri excepționale. Mulțumim pentru înțelegere.

După călătorie:

   

Dacă ai pierdut sau ai găsit ceva la bordul unuia dintre autocarele noastre, trebuie doar să completezi formularul de obiecte pierdute sau să contactezi telefonic echipa noastră de servicii pentru clienți la: +49 (0)30 300 137 300*.

 

Nu găsești răspuns la întrebarea ta?Trebuie doar să completezi formularul de contact de pe site și să ne comunici nelămuririle tale.Îți stăm întotdeauna la dispoziție cu plăcere. De asemenea, poți suna la serviciul hotline non-stop: +49 (0)30 300 137 300*.

* (Apeluri locale de pe telefoane fixe din Germania. Costul apelului poate să difere dacă suni de pe telefonul mobil.)