Dacă ai dificultăți la accesarea acestui site web, sună +40.376.300.111 sau consultă aplicația Asistent Google FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Întrebări și răspunsuri - COVID-19

În autocar și îmbarcarea:

   

În țările în care se aplică acest lucru, clienții sunt obligați să poarte o mască (protecție pentru nas și gură) în timp ce se îmbarcă și în timpul călătoriei în autocarele FlixBus. Clienții vor fi informați despre acest lucru atunci când își achiziționează biletul, ceea ce le oferă timp să cumpere / să aducă o mască pentru față (protecție pentru nas și gură) și să fie pregătiți. Clienții fără mască (protecție pentru nas și gură) nu pot urca în autocar.

De asemenea, îți reamintim să te informezi, în momentul achiziției biletului, despre cerințele în vigoare în țara de destinație cu privire la tipurile de măști permise la bordul mijloacelor de transport. Dacă masca ta nu este printre cele permise la bord, la intrarea în țara de destinație ți se poate refuza posibilitatea de a continua călătoria.

   

Clienții sunt obligați să poarte o mască care acoperă gura și nasul în timp ce se îmbarcă și în timpul călătoriei în autocarele FlixBus.

   

Și copiii trebuie să poarte o mască în timpul îmbarcării și călătoriei cu FlixBus. Părinții trebuie să aducă măști proprii și pentru copiii lor (conform ghidurilor locale, de exemplu, de la 6 ani în Germania).

   

Clienții vor fi informați despre purtarea măștii atunci când își achiziționează biletul, ceea ce le oferă timp să cumpere / să aducă o mască pentru față (protecție pentru nas și gură) și să fie pregătiți. Nu este posibilă achiziția unei măști la autocar. Pasagerii fără măști pot fi reprogramați pentru mai târziu pentru a avea mai mult timp la dispoziție să își achiziționeze o mască.

   

Nu, purtarea mănușilor nu este obligatorie.

   

Nu, nu vom lua temperatura clienților noștri. Îndemnăm fiecare client să nu călătorească și să consulte un medic dacă se simte rău.

   

Nu, nu vom lua temperatura șoferilor de autocar și nici a personalului stației. Îi îndemnăm pe fiecare în parte să nu se prezinte la locul de muncă și să consulte un medic dacă se simt rău.

   

Da, toate autocarele noastre au aer condiționat de ultimă generație, care circulă și filtrează aerul în autocar. Șoferii de autocar se vor asigura, de asemenea, să deschidă toate ușile în stații pentru a lăsa aer curat în autocar. Curățăm filtrele de aer condiționat în mod regulat și ne asigurăm că vehiculele noastre sunt ventilate frecvent.

   

Siguranța și bunăstarea clienților, șoferilor, partenerilor și angajaților noștri este prioritatea noastră numărul 1. Accesul pasagerilor în mijlocul de transport se realizează pe ușa din față, iar coborârea se realizează pe cealaltă sub supravegherea șoferului de autocar și a angajaților din stație. Rugăm pasagerii noștri să aibă răbdare și să păstreze distanța în timp ce urcă și coboară din autocar.

   
În cazul în care toaletele nu vor fi disponibile, vor exista mai multe opriri în timpul călătoriei? Vor provoca pauzele suplimentare întârziere la sosire? Sau aceste pauze sunt incluse în orarul călătoriei?

Siguranța și bunăstarea clienților, șoferilor, partenerilor și angajaților noștri este prioritatea noastră numărul 1. Toaletele de la bordul autocarelor noastre vor fi disponibile, respectând măsurile de igienă necesare în această perioadă. Șoferii de autocar se vor asigura, de asemenea, să deschidă ambele uși în stații pentru a lăsa aer curat în autocar.

   

Siguranța și bunăstarea clienților, șoferilor, partenerilor și angajaților noștri este prioritatea noastră numărul 1. Vă rugăm să urmați instrucțiunile șoferilor de autocar / personalului stației pentru a menține distanța de 2 m în timp ce urcați în vehicul și în timp ce plasați și ridicați bagajele din portbagaj. Dacă nu au nevoie de asistență, clienții sunt încurajați să plaseze și să ridice singuri bagajele conform instrucțiunilor personalului FlixBus. Îmbarcarea și debarcarea este posibilă numai pe la ușa din spate sub supravegherea șoferului de autocar și a angajaților din stație. Rugăm pasagerii noștri să aibă răbdare și să păstreze distanța în timp ce urcă și coboară din autocar.

   

Recomandăm pasagerilor să-și dezinfecteze mâinile și bagajele după ce le-au luat din portbagaj. De asemenea, se pot folosi mănuși de unică folosință în mod voluntar în acest scop.

   

Este obligatorie folosirea dezinfectantului pentru mâini la urcarea în autocar. În timpul pauzelor, purtarea unei măști / acoperirea nasului și a gurii depinde de cerințele locale ale autorităților și de capacitatea de a păstra distanță suficientă.

   

Bagajele suplimentare, precum și bagajele speciale (biciclete, schiuri etc.) pot fi înregistrate online în timpul procesului de achiziție a biletului și încurajăm pasagerii să facă acest lucru. Cu toate acestea, va rămâne și opțiunea de a plăti cu numerar direct la șofer.

   

Șoferul sau personalul FlixBus vă vor arăta noul loc. Prin formularul nostru de contact, puteți lua legătura cu noi cu privire la rambursarea costurilor de rezervare a locului.

   

Îmbarcarea se poate realiza cu orice tip de bilet valabil. Biletele tipărite au coduri QR care vor fi scanate. În unele țări există diferite șabloane de bilete achiziționate offline, fără cod QR. Acestea vor fi inspectate vizual de către șoferii sau asistenții noștri, fără a le atinge. Veți putea totuși să călătoriți cu noi.

   

Te rugăm să verifici reglementările și cerințele actuale de călătorie înainte de a te deplasa. Mai jos găsești link-ul către autoritățile locale pentru informații actualizate. Este responsabilitatea ta să fii la curent cu cerințele de călătorie din țara de destinație, precum și din țările de tranzit.

Accesează site-ul oficial al Uniunii Europene pentru mai multe informații.

În timpul procesului de achiziție a biletului, furnizează FlixBus date precum numele, prenumele, adresa de e-mail sau numărul de telefon pentru a coopera cu autoritățile în cazul în care acest lucru este necesar și pentru a fi informat în timp real.

Chioșcuri și stații:

   

Încurajăm clienții să respecte regulile în toate stațiile în zonele de îmbarcare. Pentru opriri nesupravegheate, încurajăm toți clienții noștri să respecte regulile stabilite de guvern și să acționeze responsabil unii față de alții. Vă rugăm să păstrați distanța pentru siguranța proprie și pentru siguranța celor din jur.

   

Da, oriunde era disponibil anterior, clienții pot plăti în continuare cu numerar. Cu toate acestea, încurajăm clienții să plătească biletele și bagajele suplimentare prin metode de plată fără numerar.

Întrebări generale:

   

FlixMobility monitorizează cu atenție situația referitoare la COVID-19 și este în contact strâns cu autoritățile. Siguranța clienților și a personalului nostru este cea mai importantă prioritate pentru noi. În prezent, nu putem oferi declarații referitoare la perioada de timp în care aceste măsuri vor fi în vigoare.

   

Țară fără limitare de capacitate:

Siguranța și bunăstarea clienților, șoferilor, partenerilor și angajaților noștri este prioritatea noastră numărul 1. Reglementările noastre privind siguranța și igiena depășesc cerințele legale minime. Autocarele noastre sunt curățate și dezinfectate complet după fiecare călătorie. Un proces de curățare și dezinfectare suplimentară are loc în stațiile principale de autocar. Păstrarea unei distanțe sigure la urcarea și coborârea din autocar, mai puțină mișcare în autocar, o curățare foarte bună, precum și acoperirea gurii și a nasului (la urcarea și coborârea din autocar, precum și în timpul călătoriei) garantează o protecție foarte bună. Acest lucru este indicat, printre altele, și de decizia UE privind traficul aerian. În prezent, numărul locurilor care pot fi ocupate în autocar nu a fost redus.

   

În legătură cu rutele transfrontaliere, urmărim reglementările țărilor și informăm clienții în momentul achiziției unui bilet, precum și înainte de călătorie, despre posibile reglementări alternative la destinație sau în timpul călătoriei.

Înainte de a călători, îți recomandăm să te informezi despre reglementările impuse de autoritățile locale, atât în ceea ce privește orașul de plecare, cât și orașul de sosire și să vizitezi frecvent site-urile Ministerului Afacerilor Externe și Re-Open EU.

De asemenea, îți reamintim să te informezi, în momentul achiziției biletului, despre cerințele în vigoare în țara de destinație cu privire la tipurile de măști permise la bordul mijloacelor de transport. Dacă masca ta nu este printre cele permise la bord, la intrarea în țara de destinație ți se poate refuza posibilitatea de a continua călătoria.

   

Puteți alege doar dintre rutele disponibile în sistemul de rezervare. Dacă o călătorie rezervată se schimbă din orice motiv, vom trimite o notificare la datele de contact furnizate în momentul rezervării.