Lista taxelor de procesare

Următorul tabel afișează taxa de procesare în funcție de operatorul de transport utilizat, de momentul în care se face cererea și de moneda pe care o utilizați.

ValuteCodOperatori FlixBus DACH și FlixMobilityToți ceilalți operatori *
0 până la 7 zile după expirarea biletului **> 7 zile după expirarea biletuluiÎn orice zi după expirarea biletului
EuroEUR21515
US DollarUSD21717***
Swiss FrancCHF31818
Czech CrownCZK50380380
Hungarian ForintHUF60047004700
Norwegian CrownNOK25150150
Swedish CrownSEK25150150
Bulgarian LevBGN73030
Romanian LeuRON127070
British PoundGBP21414
Polish ZlotyPLN86565
Danish CrownDKK15110110
Serbian DinarRSD20018001800
Bosnian-Herzegovinian Convertible MarkBAM32929
Albanian LekALL25020002000
Ukrainian HrywnjaUAH60440440
Macedonian DenarMKD120900900
Turkish LiraTRY17123123
Canadian DollarCAD2.502121

Legendă

* n afară de:

  • Transportatorul FlixBus Polska:
    - Înainte de plecare: rambursarea integrală pentru orice monedă.
    - - După expirarea biletului: nici o rambursare pentru vreo monedă.

  • Transportatorii FlixBus Rus și FlixBus-Ukraine:
    - 0 până la 7 zile după expirarea biletului: pentru toate monedele, te rugăm să consulți prețurile afișate în coloana „0 până la 7 zile de la expirarea biletului” din tabelul de mai sus.
    - > 7 zile după expirarea biletului: fără rambursare pentru vreo monedă.

  • Transportator FlixBus UK Limited:
    - După expirarea biletului: nicio rambursare pentru nicio valută.

  • Excursii în Franța efectuate de compania de transport FlixBus France S.A.R.L.:
    - După expirarea biletului: nicio rambursare pentru nicio valută.

  • Excursii în Portugalia efectuate de compania de transport FlixBus Portugal Unipessoal LDA.:
    - După expirarea biletului: nicio rambursare pentru nicio valută.

  • Transportatorul Kamil Koc:
    - După expirarea biletului: nu se oferă rambursare indiferent de valută.

** Taxele de transfer bancar vor fi adăugate la tariful redus.

*** Te rugăm să reții că biletele cumpărate prin intermediul website-urilor din SUA (domeniile „www.flixbus.com”, „es-us.flixbus.com” și „zh-us.flixbus.com”) nu fac obiectul unei politici de rambursare înainte de plecare și după expirarea biletului. Excepții numai dacă transportatorul este FlixBus DACH, FlixMobility, FlixBus Polska sau FlixBus Rus: în aceste cazuri, politica de rambursare este cea descrisă în tabelul următor și în legenda acestuia.


Găsiți transportatorul

Pentru a afla la care transportator ați rezervat călătoria dvs., verificați factura de la bilet în confirmarea rezervării (pe care ați primit-o prin e-mail la scurt timp după finalizarea rezervării). Următoarea imagine de ecran arată unde este numele operatorului dvs. afișat pe factura de la bilet.

Mai multe informații găsiți în termenii și condițiile noastre.