EȘTI CONECTAT!

Înainte de a utiliza Wi-Fi-ul, acordă-ți un minut pentru a afla ce poți face cu serviciul nostru gratuit de la bord.

Te poți conecta la Wi-Fi numai când te afli la bordul unui FlixBus sau FlixTrain. Trebuie să deschizi setările Wi-Fi ale smartphone-ului, să selectezi „FlixBus Wi-Fi” sau „FlixTrain Wi-Fi” și să accepți termenii și condițiile. După stabilirea conexiunii la internet poți începe să navighezi în internet. Pentru a reveni la pagina noastră de destinație Wi-Fi, accesează wifi.flixbus.com sau wifi.flixtrain.com.

Din păcate, rețeaua Wi-Fi nu este nelimitată. Pentru a ne asigura că lățimea de bandă este optimizată pentru a oferi o experiență mai bună tuturor celor de la bord, este posibil să existe anumite limitări ale vitezei și site-ului web. După ce ți-ai consumat datele pe care le-ai avut nu vei mai avea acces la internet sau vom reduce viteza conexiunii. După ce ai efectuat călătoria vei primi un sondaj prin e-mail pe care îl poți completa pentru a ne ajuta să îmbunătățim și mai mult experiența Wi-Fi la bord.

Limităm alocația de date și viteza conexiunii pentru a asigura o experiență echitabilă pentru toți utilizatorii de la bord. Ne propunem să oferim cea mai bună experiență tuturor călătorilor, dar datorită condițiilor de deplasare ale vehiculului și restricțiilor la nivel de țară/regiune, nu vom putea garanta un acces rapid sau continuu la internet. Dacă ai o conexiune slabă la internet, încearcă din nou mai târziu, deoarece este posibil să treci printr-o zonă cu acoperire redusă. Nu uitați să completezi sondajul pe care ți-l vom trimite după călătorie pentru a ne ajuta să îmbunătățim și mai mult experiența Wi-Fi de la bord.

Poți utiliza WhatsApp, Messenger și alte servicii de text, poți verifica e-mailurile, derula prin Instagram și Facebook (opțiunile video pot fi limitate) și naviga pe internet în general.

Platformele de streaming video și audio consumă o cantitate mare de date și de aceea accesul la platforme precum Netflix, Prime Video, Disney+, TikTok, YouTube sau Spotify este blocat. Pentru a evita consumul rapid al datelor alocate am restricționat și accesul la magazinele de aplicații. Pentru a-ți asculta playlist-urile, a viziona un film sau spectacolul tău tv preferat, nu uita să le descarci înainte de călătorie.

Wi-Fi-ul de la bord este public; prin urmare, îți recomandăm să eviți transferurile de informații private sau sensibile în timpul conectării.

În prezent nu avem pachete suplimentare disponibile pentru vânzare.

Consultă secțiunea noastră de ajutor sau contactează-i online pe specialiștii noștri în serviciile pentru clienți.

Experiența Flix

Servicii la bord

Autocarele noastre sunt dotate cu toalete, prize și chiar și Wi-Fi gratuit.

Informații despre trută

Toate informațiile despre ruta curentă și opriri.

Gestionează-ți rezervările

Toate serviciile suplimentare

Ai bagaje suplimentare sau voluminoase? Adaugă-le la rezervare și asigură-te că incluzi totul!
Călătorești cu familia sau cu prietenii? Rezervă-ți locul și profită la maximum de călătoria ta.

Gestionează călătoria

Dorești să modifici sau să anulezi călătoria? Poți modifica rezervarea cu până la 15 minute înainte de plecare pe site-ul nostru web sau în aplicația FlixBus.