
Dacă ai dificultăți la accesarea acestui site web, sună +40.376.300.111 sau consultă aplicația Asistent Google FlixBus.
Există mai multe modalități de a cumpăra biletul cu ușurință. Poți cumpăra bilete atât de pe website-ul nostru, cât și prin intermediul FlixBus App sau de la FlixShops și distribuitorii oficiali de bilete.
Trebuie să modifici sau să anulezi biletul? Poți face acest lucru direct pe website-ul nostru cu până la 15 minute înainte de plecare.
Indiferent dacă trebuie să călătorești într-un scaun cu rotile, dacă ești dependent de un câine-ghid sau dacă ești însărcinată, noi ne străduim să facem autocarele ușor accesibile și cât mai confortabile posibil pentru tine.
Îți oferim opțiunea de a-ți rezerva locul dorit înainte de călătoria cu autocarul. Află mai multe despre cum poți să îți rezervi un loc sau cum să îți modifici rezervarea.
Ai opțiunea de a-ți lua bicicleta cu tine în călătoria cu FlixBus. Află mai multe despre condițiile de transport a bicicletei.
Ai vreo întrebare legată de biletul tău sau de călătoria cu FlixBus? Aici poți găsi răspunsurile la cele mai frecvente întrebări și informațiile de contact ale serviciul nostru de relații cu clienții.
Nu vrei să ratezi informațiile despre rutele noi, concursuri și oferte exclusive? Abonează-te gratuit la newsletter-ul FlixBus!
Călătorești cu avionul spre următoarea destinație? Verifică lista completă a stațiilor de autocar din rețeaua noastră și lasă-ne să te ducem spre următoarea ta aventură.