Dacă ai dificultăți la accesarea acestui site web, sună +40 373 808 000 sau consultă aplicația Asistent Google FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Gestionarea comenzilor mele

Ține evidența călătoriilor tale cu aplicația FlixBus

Anulare

Nu mai doresc să călătoresc pe cursa pentru care am bilet. Până când pot să îmi anulez biletul?

Poți să îți anulezi biletul cu până la 15 minute înainte de ora plecării.

Trebuie să plătesc o taxă pentru anulare?

Dacă anulezi călătoria cu până la 30 de zile înainte de data plecării, o poți face în mod gratuit. După aceea, s-ar putea să fie percepută o taxă de anulare. După anularea biletului va fi generat un voucher. Voucherul este valabil 12 luni și are aceeași valoare precum biletul, minus taxa de anulare, dacă este cazul.

FlixBus mi-a anulat călătoria din cauza unor modificări operaționale: Dorim să evităm modificări operaționale oricând este posibil. Dacă FlixBus este nevoit să îți anuleze călătoria te vom anunța. Îți vom rambursa călătoria anulată oferindu-ți o rambursare completă a prețului biletului în conformitate cu Termenii și Condițiile.

Dă clic pe „Anulează bilet” pentru a vedea metodele noastre online disponibile pentru rambursare.

Refă rezervarea sau anulează-ți biletul direct pe site-ul nostru

Modifică

Poți să modifici următoarele informații de pe biletul tău:

  • Ora sau destinația călătoriei*
  • Numele pasagerului
  • Numărul de telefon
  • Bagaj suplimentar

*Dacă dorești să modifici ora plecării sau destinația trebuie mai întâi să anulezi partea călătoriei pe care vrei să o modifici. După aceea, vei primi un voucher, care reprezintă contravaloarea biletului, minus orice taxe de anulare aplicabile. Poți utiliza apoi acest voucher pentru a cumpăra un bilet nou (utilizează numărul voucherului pe care îl găsești în câmpul voucherului și apoi apasă „Răscumpără”). Voucherul este valabil 12 luni.

Până când pot să îmi modific biletul?

Poți să faci modificări cu până la 15 minute înainte de ora plecării.

Există o taxă pentru modificarea comenzii?

Pentru modificările care țin de informațiile de contact nu se percepe vreo taxă. Modificarea numelui pasagerului este, de asemenea, gratuită, dar dacă prețul biletului a crescut din momentul în care l-ai achiziționat, se va percepe diferența de preț.

Pentru modificările la ora de plecare sau destinația călătoriei, se vor aplica regulile de anulare. Dacă îți modifici călătoria cu mai puțin de 30 de zile înainte de plecare, o taxă de anulare va fi dedusă din valoarea voucherului.

Dacă dorești să rezervi bagaje suplimentare după achiziționarea biletului, se aplică o taxă. Informații detaliate despre taxe sunt disponibile aici. Poți adăuga un bagaj suplimentar per persoană.

Unde pot anula sau modifica biletul?