Gestionarea comenzilor mele

Gestionarea comenzilor mele este o platformă în care îți poți gestiona cu ușurință toate detaliile rezervării și călătoriei și poți descărca toate documentele și cărțile de îmbarcare.

Dorim să ne asigurăm că datele tale de contact sunt mereu actualizate, așadar toate modificările sunt gratuite. Nu uita să adaugi numărul de telefon pentru a putea primi actualizări privind călătoria prin SMS.

Dacă există o diferență de preț față de biletul inițial, s-ar putea să trebuiască să plătești pentru a edita detaliile pasagerului. Biletele nu sunt transferabile; pentru a șterge un pasager, bifează „Anulează călătoria(i)”.

Nu uita că ora plecării trebuie să fie la peste 15 minute de la data confirmării. Pentru a alege o nouă destinație de plecare sau de sosire, trebuie să anulezi călătoria și să refaci rezervarea.

În funcție de noua călătorie, s-ar putea să fie nevoie să plătești diferența de preț sau vei primi o rambursare dacă noua călătorie este mai ieftină. Nu poți reprograma mai multe călătorii în același timp.

Această modificare va fi considerată o anulare și, conform politicii noastre, se vor aplica taxe.

Îți poți rezerva un loc pentru un plus de confort sau te poți asigura că stați împreună în cazul unei rezervări de grup. De asemenea, poți adăuga în orice moment bagaje noi, de cală sau speciale.

Toate modificările sunt supuse disponibilității în funcție de călătorie.

Aici veți găsi toate informațiile și opțiunile disponibile pentru anularea rezervării dvs. Puteți anula întreaga călătorie sau segmente individuale, șterge pasageri din rezervare, precum și anula locuri sau bagaje suplimentare.

Toate anulările efectuate cu până la 30 de zile înainte de plecare pot fi supuse unei taxe de anulare (puteți consulta detaliile aici).

Dacă Flix a anulat călătoria sau este responsabilă pentru o întârziere semnificativă la plecare, este posibil să ai dreptul la asistență suplimentară. Gestionarea comenzilor mele îți va permite să reprogramezi gratuit o altă cursă Flix sau să procesezi o rambursare, în funcție de condițiile de pe piața în care călătorești.

De reținut: Flix percepe o taxă de serviciu pentru a investi mai mult în instrumente orientate către client care sporesc confortul în timpul călătoriei, cum ar fi „Gestionarea comenzilor mele/serviciul automat pentru modificarea călătoriilor, adăugarea de bagaje”. Pentru mai multe informații, consultă https://www.flixbus.ro/termeni-si-conditii-generale.