Satisfacția clienților

Satisfacția clientului la FlixBus

Satisfacția clienților pentru FlixBus

FlixBus depune mari eforturi pentru a se asigura că pasagerii sunt mulțumiți. Succesul eforturilor noastre a fost confirmat recent de un sondaj la care au răspuns 20.000 de pasageri FlixBus. Pe lângă numărul mare de răspunsuri pozitive pe care le-am primit, am aflat mai multe despre nevoile pasagerilor. Ne străduim în permanență să îmbunătățim calitatea experienței clienților, de la procesul de rezervare până la orice nelămuriri ai avea după călătoria cu FlixBus!

Evaluarea pasagerilor FlixBus contează mult pentru noi

Numai în 2015, 20 de milioane de persoane au ales să viziteze Europa cu FlixBus și au beneficiat de calitatea excelentă a serviciilor pe care le oferim. Apreciem feedbackul și comentariile pozitive pe care ni le-au transmis pasagerii noștri și ne-ar face plăcere să îți urăm bun venit ȘI ȚIE la bordul unuia dintre autocarele noastre verzi.

Satisfacția clientului

Satisfacția clientului este principala noastră prioritate. Ne străduim să îți oferim cele mai bune servicii la cele mai mici prețuri și o rețea inegalabilă de curse europene. Satisfacția clienților noștri a fost demonstrată de un studiu recent privind calitatea serviciilor oferite de FlixBus. Potrivit rezultatelor, 97% dintre pasageri s-au declarat „mulțumiți” sau „foarte mulțumiți” de călătoria cu autocarele noastre!

Servicii excelente

Pasagerii au remarcat și punctualitatea autocarelor, serviciile personale furnizate de șoferi și nivelul ridicat de confort de la bord. FlixBus oferă Wi-Fi gratuit la bordul tuturor autocarelor și un loc garantat pentru întreaga călătorie cu cele peste 400.000 de curse prin Europa. Pasagerii noștri au fost atât de impresionați de acest mod confortabil și convenabil de călătorie, încât 94% dintre ei ar recomanda FlixBus prietenilor și familiei.