Satisfacția clienților

Satisfacția clientului la FlixBus

Satisfacția clienților pentru FlixBus

FlixBus depune mari eforturi pentru a se asigura că pasagerii sunt mulțumiți. Succesul eforturilor noastre a fost confirmat recent de un sondaj la care au răspuns 20.000 de pasageri FlixBus. Pe lângă numărul mare de feedbackuri pozitive primite, am aflat mai multe despre nevoile pasagerilor. Ne străduim în permanență să îmbunătățim calitatea experienței clienților, de la procesul de rezervare până la orice întrebări despre călătoria cu noi.

Evaluarea dată de pasagerii noștri este importantă pentru noi

Numai în 2015, 20 de milioane de persoane au ales să viziteze Europa cu FlixBus și au beneficiat de calitatea excelentă a serviciilor pe care le oferim. Apreciem feedbackul și comentariile pozitive pe care ni le-au transmis pasagerii noștri și ne-ar face plăcere să îți urăm bun venit la bordul unuia dintre autocarele noastre verzi.

97% dintre clienții noștri au fost încântați de călătoria cu autocarul

Satisfacția clientului este principala prioritate a FlixBus. Ne străduim să oferim cele mai bune servicii la cele mai mici prețuri, cu o rețea inegalabilă de curse europene. Satisfacția clienților noștri a fost demonstrată printr-un recent studiu de evaluare a calității serviciilor oferite de FlixBus. Potrivit rezultatelor, 97% dintre pasageri s-a declarat „mulțumiți” sau „foarte mulțumiți” de călătoria cu autocarul!

Spune-le prietenilor

Pasagerii au remarcat și punctualitatea autocarelor, serviciile personale furnizate de către șoferi și nivelul ridicat de confort la bord. FlixBus oferă Wi-Fi gratuit la bordul tuturor autocarelor și un loc garantat pentru întreaga călătorie cu cele peste 200.000 de curse prin Europa. Pasagerii noștri au fost atât de impresionați de acest mod confortabil și convenabil de călătorie, încât 94% dintre ei ar recomanda FlixBus prietenilor și familiei.