Gestionarea comenzilor mele

Gestionarea comenzilor mele este o platformă în care îți poți gestiona cu ușurință toate detaliile rezervării și călătoriei și poți descărca toate documentele și cărțile de îmbarcare.

În Gestionarea comenzilor mele, poți:


De reținut: Flix percepe o taxă de serviciu pentru a investi mai mult în instrumente orientate către client care sporesc confortul în timpul călătoriei, cum ar fi „Gestionarea comenzilor mele/serviciul automat pentru modificarea călătoriilor, adăugarea de bagaje”. Pentru mai multe informații, consultă https://www.flixbus.ro/termeni-si-conditii-generale.

Să editezi detaliile pasagerilor și pe cele de contact

Dorim să ne asigurăm că datele tale de contact sunt mereu actualizate, așadar toate modificările sunt gratuite. Nu uita să adaugi numărul de telefon pentru a putea primi actualizări privind călătoria prin SMS.

Pentru a edita numele pasagerului, dă clic pe „Editare / eliminare pasageri”.
Pentru a edita datele de contact ale pasagerului principal, dă clic pe „Prelucrare date de contact”.

Dacă există o diferență de preț față de biletul inițial, s-ar putea să trebuiască să plătești pentru a edita detaliile pasagerului. Biletele nu sunt transferabile; pentru a șterge un pasager, bifează „Anulează călătoria(i)”.

Reprogramează călătoria la o altă dată sau oră

Pentru a modifica data sau ora călătoriei, dă clic pe „Modifică data / ora de plecare” și confirmă noua selecție. Nu uita că ora plecării trebuie să fie la peste 15 minute de la data confirmării. Pentru a alege o nouă destinație de plecare sau de sosire, trebuie să anulezi călătoria și să refaci rezervarea.

În funcție de noua călătorie, s-ar putea să fie nevoie să plătești diferența de preț sau vei primi o rambursare dacă noua călătorie este mai ieftină. Nu poți reprograma mai multe călătorii în același timp.

Modifică/adăuga locuri și bagaje suplimentare

Îți poți rezerva un loc pentru un plus de confort sau te poți asigura că stați împreună în cazul unei rezervări de grup. De asemenea, poți adăuga în orice moment bagaje noi, de cală sau speciale.

Toate modificările sunt supuse disponibilității în funcție de călătorie.

Anulează rezervarea

Dacă trebuie să anulezi călătoria sau o parte din aceasta, opțiunile de rambursare vor fi prezentate în funcție de condițiile pentru piața în care călătorești.

Pentru a anula întreaga rezervare sau o parte din călătorie, dă clic pe „Anulează călătoria(i)”.
Pentru a elimina pasagerii din rezervare, dă clic pe „Editare / eliminare pasageri”.
Pentru a anula locurile sau bagajele adăugate, dă clic pe „Anulează bagaje/bagaje suplimentare”.

Îți poți anula biletul cu până la 15 minute înainte de plecare și poți primi o rambursare completă sau parțială sub forma unui voucher. Consultă aici politica noastră de anulare.

Gestionare întârzieri și anulări

Dacă Flix a anulat călătoria sau este responsabilă pentru o întârziere semnificativă la plecare, este posibil să ai dreptul la asistență suplimentară. Gestionarea comenzilor mele îți va permite să reprogramezi gratuit o altă cursă Flix sau să procesezi o rambursare, în funcție de condițiile de pe piața în care călătorești.