Anulează/Schimbă o rezervare

Anulare / Schimbare
Refă rezervarea sau anulează-ți biletul direct pe site-ul nostru

Schimbă-ți rezervarea

  • Cu maximum 15 minute înainte de plecare
  • Taxă de stornare per cursă modificată și pasager
  • Online și offline în magazin sau la agențiile partenere
Cumpără bilete FlixBus de la agențiile și distribuitorii de bilete FlixBus

Schimbă informațiile pasagerilor

  • Număr de telefon: gratuit
  • Nume: gratuit, cu excepția cazului în care prețul cursei a crescut
Ține evidența călătoriilor tale cu aplicația FlixBus

Anulează rezervarea

  • Contra nui vaucer cu valoarea prețului călătoriei mnus o taxă de stornare per cursă stornată și pasager.
  • Se poate rambursa costul cursei (se aplică o taxă de anulare de 15 € per client)
  • Online și offline în magazin sau la agențiile partenere

Accesează portalul de anulare/schimbare a rezervării

Anularea sau schimbarea biletului - cum funcționează?

Până când îmi pot schimba sau anula călătoria?

Schimbarea sau anularea rezervării FlixBus se poate face până la maximum 15 minute înainte de plecare, online sau la punctele de vânzare de bilete/agențiile de turism.

Cum îmi schimb informațiile de pasager?

După ce ai făcut rezervarea, poți actualiza numărul de telefon prin intermediul portalului nostru de rezervare, fără taxe suplimentare. 
Dacă vrei să schimbi numele pasagerului, o poți face gratuit, însă trebuie să achiți diferența dacă această cursă s-a scumpit între timp.
În ambele cazuri, vei primi o nouă confirmare de rezervare cu un nou număr de rezervare.

Cum îmi pot reface rezervarea? 

Dacă dorești să refaci rezervarea cursei, urmează acești pași:

  • Verifică dacă noua cursă dorită este disponibilă.
  • Anulează rezervarea anterioară și vei primi un voucher pe care îl poți utiliza în noua rezervare.
  • Rezervă-ți noua cursă și folosește voucherul care ți-a fost emis. Vei primi o nouă confirmare de rezervare și un nou număr de rezervare. Dacă prețul noii rezervări este mai mare decât valoarea voucherului, va trebui să achiți diferența.

Te rugăm să ai în vedere faptul că pentru fiecare anulare percepem o taxă de anulare pe fiecare pasager și călătorie.
Această taxă va fi afișată în timpul procesului de anulare.

Cum îmi pot anula rezervarea?

Când îți anulezi rezervarea, vei primi un voucher egal cu prețul rezervării originale, minus o taxă de anulare 1 euro pentru fiecare proces de anulare, fiecare pasager și fiecare cursă. Voucherul este valabil timp de 12 luni și poate fi utilizat în mod repetat, până la epuizarea soldului acestuia. 

Ai găsit răspuns la întrebarea ta? Aruncă o privire la Întrebările frecvente sau contactează serviciul nostru pentru clienți.