Dacă ai dificultăți la accesarea acestui site web, sună +40.376.300.111 sau consultă aplicația Asistent Google FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Lista taxelor de procesare

Următorul tabel afișează taxa de procesare în funcție de operatorul de transport utilizat, de momentul în care se face cererea și de moneda pe care o utilizați.

Valute Cod Operatori FlixBus DACH și FlixMobility Toți ceilalți operatori *
0 până la 7 zile după plecare ** > 7 zile după plecare Oricare zi după plecare
Euro EUR 2 15 15
Dolarul SUA USD 2 17 17***
Francul elvețian CHF 3 18 18
Coroana cehă CZK 50 380 380
Forinți maghiari HUF 600 4700 4700
Coroana norvegiană NOK 25 150 150
Coroana suedeză SEK 25 150 150
Leva bulgărească BGN 7 30 30
Leul românesc RON 12 70 70
Lira sterlină GBP 2 14 14
Zlotul polonez PLN 8 65 65
Kuna croată HRK 10 110 110
Coroana daneză DKK 15 110 110
Dinarul sârbesc RSD 200 1800 1800
Marcă bosniacă convertibilă BAM 3 29 29
Lek albanez ALL 250 2000 2000
Hryvna ucraineană UAH 60 440 440
Denarul macedonean MKD 120 900 900
Rubla rusească RUB 275 999 999

Legendă

* n afară de:

  • Transportatorul Flixbus Polska:
    - Înainte de plecare: rambursarea integrală pentru orice monedă.
    - După plecare: nici o rambursare pentru vreo monedă.

  • Transportatorul Flixbus Rus:
    - 0 până la 7 zile după plecare: pentru toate monedele, consultați prețurile afișate în coloana "0 la 7 zile după plecare" din tabelul următor.
    - > 7 zile după plecare: fără rambursare pentru vreo monedă.

** Taxele de transfer bancar vor fi adăugate la tariful redus.

*** Vă rugăm să rețineți că rezervările făcute pe site-urile americane (domeniile "www.flixbus.com" și "es-us.flixbus.com") nu fac obiectul unei politici de rambursare înainte  și  după plecare. Excepții numai dacă transportatorul este Flixbus DACH, FlixMobility, Flixbus Polska sau Flixbus Rus: în aceste cazuri, politica de rambursare este cea descrisă în tabelul următor și în legenda acestuia.


Găsiți transportatorul

Pentru a afla la care transportator ați rezervat călătoria dvs., verificați factura de la bilet în confirmarea rezervării (pe care ați primit-o prin e-mail la scurt timp după finalizarea rezervării). Următoarea imagine de ecran arată unde este numele operatorului dvs. afișat pe factura de la bilet.

Mai multe informații găsiți în termenii și condițiile noastre.